Verzending & Levering

Je vindt hier antwoord op al je vragen over de verzending en bezorging van je bestelling. Mocht het je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via onze contactpagina

Snel antwoord op je vraag

Versturen binnen Nederland:
Alle bestellingen vanaf €35,- worden gratis bezorgd. Bestel je iets onder de €35,- dan rekenen wij €7,25 verzendkosten. Mocht je bestelling in een brievenbuspakje verstuurd kunnen worden dan rekenen wij €4,75. Je ontvang een Track & Trace code om je bestelling te volgen voor normale zendingen en brievenbuspakjes.

Versturen naar België:
Bestelling vanaf €100,- worden gratis bezorgd in België. Is het totale orderbedrag lager dan €100,- dan rekenen wij €9,50 verzendkosten. Zodra je bestelling verstuurd is ontvang je een Track & Trace code om je bestelling te volgen.

Op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Om aan een zo snel mogelijke levering te voldoen worden al onze producten uit eigen voorraad geleverd.

Plaats je een bestelling tussen vrijdag 16:00 en zondag 23:59, dan word je bestelling op maandag verzonden. Je bestelling wordt dan in vrijwel alle gevallen op dinsdag bezorgd.

Zodra je een bestelling hebt geplaats kun je deze volgen. Onderaan onze pagina vind je de ‘Volg mijn bestelling’ knop voor de meest actuele status van je bestelling. In de mail ontvang je de Track & Trace gegevens van de zending.

Versturen naar België:
Bestellingen die verstuurd worden naar België worden in de meeste gevallen binnen 1 à 2 dagen op het afleveradres afgeleverd door PostNL.

Via ‘Volg je bestelling’ onderaan de pagina onder klantenservice kun je direct de status van je bestelling zien. Je hoeft hiervoor alleen je bestelnummer of het e-mailadres die je hebt gebruikt tijdens het afrekenen in te vullen.

Daarnaast ontvang je altijd een verzendbevestiging met de Track & Trace gegevens van je bestelling in de mail zodra je bestelling is verzonden. De actuele status van je pakketje is direct zichtbaar op de PostNL website door op de link te klikken.

Al onze bestellingen worden verstuurd met PostNL. Dit geldt voor zowel normale zendingen als brievenbuspakjes.

Mocht je niet aanwezig zijn tijdens de eerste afleverpoging van PostNL, dan ontvang je hiervan een notificatie. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace of via de mail.

PostNL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • Ze komen de volgende dag terug
  • De bestelling ligt bij de buren
  • De bestelling ligt bij een afhaalpunt

Onze excuses als we het verkeerde product naar je hebben opgestuurd!

Neem contact met ons op via onze contactpagina en we zorgen ervoor dat je het juiste product zo snel mogelijk thuis ontvangt. Het verkeerde artikel kun je gratis retour sturen met het door ons verstrekte retourlabel.

Het wijzigen van het bezorgadres kunnen wij wijzigen tot dat de zending van je bestelling is aangemaakt. Zodra je de Track & Trace e-mail van PostNL hebt ontvangen kan het bezorgadres door ons niet meer worden aangepast. Mocht je pakketje nog niet het complete sorteringsproces van PostNL zijn doorlopen dan is het vaak nog mogelijk om het bezorgadres via de Track & Trace link aan te passen.