Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van je bestelling. Mocht het je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via onze contactpagina

Snel antwoord op je vraag

Stap 1: winkelwagen

Plaats je artikel(en) in de winkwelwagen met de knop: Toevoegen aan winkelwagen. Zodra je de artikelen hebt toegevoegd kun je kiezen uit: Bekijk de winkelwagen, voor een overzicht van de toegevoegde producten of Afrekenen om direct naar stap 2 te gaan.

Stap 2: Gegevens

Vul je persoonlijke gegevens in. Door gebruik te maken van een Happy Head account gaat het plaatsen van een bestelling nog sneller! 

Stap 3: Bezorgen

Vul je bezorgadres in als deze niet gelijk is aan je factuuradres. Onze bestellingen worden verstuurd met PostNL en worden in de meeste gevallen de volgende dag al bij je thuis bezorgd.

Stap 4: Betalen

Als laatste stap kies je de betaalmethode waarvan jij gebruik wilt maken. Betaal je met iDeal? Vergeet dan niet na je betaling op ‘Betaling afronden’ te klikken. Hierna kun je de bevestiging van je bestelling bekijken.

Ben je toch van gedachten veranderd? Als je wat anders wilt kiezen annuleer dan je bestelling. Zodra je de bestelling geannuleerd hebt kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

Kan ik een product toevoegen aan mijn bestelling?
Ja, dat is in de meeste gevallen mogelijk. Neem contact met ons op en wij zullen je hiermee assisteren.

Wil je jouw bestelling annuleren? Dat is mogelijk zolang de bestelling nog niet aangemeld is bij PostNL. Je ontvangt een mail van PostNL met de Track & Trace code zodra je bestelling is aangemeld. Heb je deze mail nog niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@happy-head.nl om je bestelling te annuleren.

Heb je de bestelling al thuis ontvangen? Stuur het pakketje dan retour. Bekijk hier hoe je een bestelling kan retourneren.

Dit kun je zien op de productpagina, boven de ‘Toevoegen aan winkelwagen’ knop. Hier vind je altijd de meest actuele voorraadstatus van het product.

Via ‘Volg je bestelling’ onderaan de pagina onder klantenservice kun je direct de status van je bestelling zien. Je hoeft hiervoor alleen je bestelnummer of het e-mailadres die je hebt gebruikt tijdens het afrekenen in te vullen.

Daarnaast ontvang je altijd een verzendbevestiging met de Track & Trace gegevens van je bestelling in de mail zodra je bestelling is verzonden. De actuele status van je pakketje is direct zichtbaar op de PostNL website door op de link te klikken.